حرفایی از درون مرد زخم خورده

حرفایی از درون مرد زخم خورده

 

 

 

 

 

 

 

صبح با فکرش زنده بیدار میشوم..شب با فکرش در خود مرده میخوابم



تنهایم

بیتو واقعا بیمارم

به کدام صحرا . اهالی

پا بذارم که با تو بمانم

ای تکیه گاه بی لرزشم

ای تویی که روزی بودی  

 سرگردان در کوچه عشقم

راه به راه به چشمانت می اندیشم

نیم نگاهی به یادگارت  در دلم  میندازم

 شاید یادم بیاید

 که روزی کسی با من  در دریای عشق شناور بود

ای عشق گمشده من

این فراموشی از تو بود

این دل شکستنا کار تو بود

رفتی

اما هنوز پا به پایت تنهایم

shaer:h a ghi gh at



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبهبرچسب:,

|
 


نمیدونم از کجای این کره ی خاکی میای تو اینجا... من سعی بر این دارم اشعار و رمان هامو در این وب قرار بدم.. میدونم این جمله دیگه تکراری شده...ولی چه کنم که باز تکرارش میکنم..نظر یادتون نر ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه حقیقت

 

 

حقیقت

 

آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391

 

 ذریای عشق
 لالایی غریب
 غریبه
 احمد شاملو
 رویا
 پرنده
 تنهایم
 پاییز
 صحرای بیکسان
 خونه
 روح مادر
 باز شدن در ها
 حقا که غمت ز تو وفادار تر است
 سیمای غم
 ح قی قت
 عشق بی انتها
 ه ه ه
 مرگ شاعر
 عشق و هوس

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعر ها و داستان ها و حکایت های فلسفی از ح ق ی ق ت و آدرس resalat.haghighat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اس ام اس
دهکده غم
king of dark
سیتی دانلود
تیک تاک قلبم
جهان اشگار
فریاد بیصدا
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
ازدواج موقت
جلو پنجره ایکس 60
امن ترین درگاه پرداخت اینترنتی

 

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
دوست یابی انلاین
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 28924
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1